Komunikace,
|
Systém managementu kvalitySystém managementu kvality chápeme jako nástroj pro řízení procesů vedoucích ke stabilitě a prosperitě našich zákazníků. Proto klademe důraz zejména na porozumění potřebám zákazníka, komunikaci, spolehlivost a včasnost naší reagence. Orientace na zákazníka je základním pravidlem v naší společnosti, kterým se řídí vedení a všichni pracovníci. Všichni jednají též v souladu s vizí, posláním, hodnotami společnosti a politikou kvality. Naše práce a procesy jsou proto plánovány, měřeny, korigovány a jsou stanovovány ukazatele pro zlepšování. Systém managementu kvality Steiner & brokers, s.r.o. je tvořen podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2009 a řídí se jím činnosti spojené se zajišťováním komplexních služeb v oblasti řízení rizik zákazníků a pojištění. Systém zahrnuje:Prohlášení o politice kvality a cíle kvality Společnost byla certifikována dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 v roce 2013. Společnost Steiner & brokers, s.r.o. absolvovala též projekt Model Excelence EFQM varianta Start 2007 pod záštitou Sdružení pro cenu ČR za jakost. |